Weet je doelgroep precies waar je bedrijf of organisatie voor staat? Is je reputatie goed? Ben je regelmatig met de juiste boodschap in de media te vinden? Veel bedrijven en organisaties schakelen Castro in om hun (corporate) communicatie, reputatie en zichtbaarheid te verbeteren.
Een goede reputatie is belangrijk om je doelen te kunnen behalen. Castro Communicatie helpt bedrijven en organisatie met het maken en verbeteren van hun (corporate) communicatiestrategie. Wat is hét verhaal van jouw bedrijf of organisatie en hoe breng je die zo goed mogelijk over het voetlicht? Wat is een geloofwaardig, realistisch en onderscheidend verhaal?
Dit doen we voor een variëteit aan bedrijven: van multinationals zoals platformbedrijven tot kleinere stichtingen.
Een concrete strategie en acties op papier hebben is één; uiteindelijk draait het om de uitvoering en het behalen van resultaat. Het team van Castro Communicatie helpt, desgewenst, opdrachtgevers met de uitvoering van de communicatiestrategie. We zijn pragmatisch en hands-on en schakelen snel: met de opdrachtgever, met media en met andere stakeholders.
Goede voorbereiding is het halve werk. Castro Communicatie heeft veel ervaring in het trainen en voorbereiden van bestuurders, directieleden en woordvoerders. Kun jij of kan jouw directeur of bestuurder al op een uitstekende manier de juiste boodschap overbrengen? Weet je wat te doen als er een crisissituatie ontstaat?
Castro Communicatie geeft de volgende trainingen:
Pathé | Lobby
Pathé heeft Castro ingeschakeld voor ondersteuning bij contacten met stakeholders, met een focus op de directe omgeving van de theaters:
“Voor een bedrijf als Pathé is het belangrijk goede contacten met de omgeving van onze theaters te hebben. We hebben Castro Communicatie gevraagd om onze theatermanagers daarbij te begeleiden. De belangrijkste boodschap van Stefan en Frits: “Maak vrienden als je ze nog niet nodig hebt.” Onze managers hebben veel nuttige tips gekregen en zijn zeer enthousiast.”
Jacques Hoendervangers | CEO Pathé Nederland
Uber | Communicatie
Uber heeft Castro Communicatie ingeschakeld voor ondersteuning op het gebied van (corporate) communicatie. Wij begeleiden sinds 2021 Uber met strategie, communicatie en media.
“Ik heb Castro leren kennen als een zeer hands-on bureau, doordat ze altijd bereikbaar zijn en snel schakelen. Het is fijn om met Castro te sparren over de strategie en ze hebben een heel goed netwerk.”
Rick Janse Kok | Uber, Head of Communications Northern Europe
SpiritsNL | Communicatie & Lobby
SpiritsNL is de branchevereniging van gedistilleerd producenten, met leden als A Brand New Day, Lucas Bols en Hooghoudt. Sinds 2021 ondersteunen we SpiritsNL met hun communicatie, met name gericht op politiek-bestuurlijke stakeholders.
“We hebben Castro ingeschakeld voor onze campagne ‘Laten We Het Gezellig Houden’. Dat is een campagne waarbij we ons richten op de beslissingsmakers in Den Haag. Castro beschikt over de kennis en expertise om ons daarbij op de juiste manier te helpen.”
Joep Stassen | Directeur SpiritsNL
Ben jij voor het behalen van je communicatiedoelen op zoek naar een effectieve communicatiestrategie waarmee je echt impact maakt? Bij Castro Communicatie bieden we strategisch communicatieadvies aan, waarbij we alleen voor maximale resultaten gaan.
Heb je een effectieve communicatiestrategie waarmee je maximaal resultaat behaalt?
Ben je voorbereid op een crisis of heb je er al mee te maken?
Castro biedt mediatrainingen op maat voor directieleden, bestuurders en woordvoerders. Sta goed voorbereid de media te woord.
Hoe wil jouw organisatie zich positioneren?
Hoe laat je jouw presentatie goed aansluiten bij je publiek?
Castro biedt je vakkundige media begeleiding, zodat de boodschap van jouw bedrijf of organisatie goed over het voetlicht komt.
Hoe gaat jouw organisatie om met issues en crises?
Hoe effectief is jouw organisatie op gebied van public relations?
Hoe goed is de reputatie van jouw organisatie? En hoe gaat jouw organisatie om met reputatieschade?
Scherpe monitoring door Castro
Filter op issues en trends vanuit een politieke lens