Heldere communicatie

Weet je doelgroep precies waar je bedrijf of organisatie voor staat? Is je reputatie goed? Ben je regelmatig met de juiste boodschap in de media te vinden? Veel bedrijven en organisaties schakelen Castro in om hun (corporate) communicatie, reputatie en zichtbaarheid te verbeteren.

Onze diensten

Strategie

Een goede reputatie is belangrijk om je doelen te kunnen behalen. Castro Communicatie helpt bedrijven en organisatie met het maken en verbeteren van hun (corporate) communicatiestrategie. Wat is hét verhaal van jouw bedrijf of organisatie en hoe breng je die zo goed mogelijk over het voetlicht? Wat is een geloofwaardig, realistisch en onderscheidend verhaal?

Dit doen we voor een variëteit aan bedrijven: van multinationals zoals platformbedrijven tot kleinere stichtingen.

Uitvoering

Een concrete strategie en acties op papier hebben is één; uiteindelijk draait het om de uitvoering en het behalen van resultaat. Het team van Castro Communicatie helpt, desgewenst, opdrachtgevers met de uitvoering van de communicatiestrategie. We zijn pragmatisch en hands-on en schakelen snel: met de opdrachtgever, met media en met andere stakeholders.

Training

Goede voorbereiding is het halve werk. Castro Communicatie heeft veel ervaring in het trainen en voorbereiden van bestuurders, directieleden en woordvoerders. Kun jij of kan jouw directeur of bestuurder al op een uitstekende manier de juiste boodschap overbrengen? Weet je wat te doen als er een crisissituatie ontstaat?

Castro Communicatie geeft de volgende trainingen:

  • Mediatraining
  • Presentatietraining
  • Crisiscommunicatie

Klanten waar we trots op zijn

Bekijk al onze cases

Uber | Communicatie

Uber heeft Castro Communicatie ingeschakeld voor ondersteuning op het gebied van (corporate) communicatie. Wij begeleiden sinds 2021 Uber met strategie, communicatie en media.

“Ik heb Castro leren kennen als een zeer hands-on bureau, doordat ze altijd bereikbaar zijn en snel schakelen. Het is fijn om met Castro te sparren over de strategie en ze hebben een heel goed netwerk.”

Rick Janse Kok | Uber, Head of Communications Northern Europe

Stichting Gilat | Communicatie

Kinderen in ziekenhuizen even laten vergeten dat ze ziek zijn. Dat is het doel van Stichting Gilat, interactief theater voor kinderen in academische kinderenziekenhuizen. Vrijwel direct na de start van Castro Communicatie in 2019 zijn we Stichting Gilat gaan helpen met hun communicatie. Inmiddels is de stichting actief in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Nijmegen en op Curaçao.

“Stichting Gilat heeft de droom om interactief theater te bieden aan alle zieke kinderen in Nederland en in het Caribische deel van het Koninkrijk. Castro helpt ons al jaren zeer betrokken met contacten met de overheid en het goed op de kaart zetten van onze stichting.”

Jair Eisenmann | Voorzitter Stichting Gilat

SpiritsNL | Communicatie & Lobby

SpiritsNL is de branchevereniging van gedistilleerd producten, met leden als A Brand New Day, Lucas Bols en Hooghoudt. Sinds 2021 ondersteunen we SpiritsNL met hun communicatie, met name gericht op politiek-bestuurlijke stakeholders.

“We hebben Castro ingeschakeld voor onze campagne ‘Laten We Het Gezellig Houden’. Dat is een campagne waarbij we ons richten op de beslissingsmakers in Den Haag. Castro beschikt over de kennis en expertise om ons daarbij op de juiste manier te helpen.”

Joep Stassen | Directeur SpiritsNL

Wij werken o.a. voor: