Opdrachtgevers

Castro Communicatie werkt voor veel verschillende bedrijven en organisaties. Van stichtingen tot beursgenoteerde bedrijven. Dat varieert van het creëren van positieve zichtbaarheid in de media tot ondersteuning op het gebied van social media en van media- en presentatietraining tot het samen maken van een nieuwe onderscheidende en heldere positionering, waarmee je jouw doelgroep echt bereikt. En natuurlijk staan we ook voor opdrachtgevers klaar om te helpen met communicatie richting de overheid en politiek. Gemeenten, regio’s, bestemmingen en projectontwikkelaars helpen we met het goed op de kaart zetten van hun gebied.

Sinds onze start op 1 januari 2019 hebben we onder meer gewerkt voor en/of werken we nog steeds voor:

 

Samenwerkingsvormen

Soms werkt Castro Communicatie op projectbasis samen met opdrachtgevers. Vaker gaat het om een vaste samenwerking in abonnementsvorm. Klik hier als je daar meer over wilt weten.

 

Opdrachtgevers over de samenwerking

Hieronder legt een aantal opdrachtgevers uit waarom ze Castro hebben ingeschakeld en hoe Castro hen heeft geholpen of nog steeds helpt.

 

ONL voor Ondernemers

ONL is als ondernemersorganisatie de stem van ondernemers. Ze vertegenwoordigen ruim 100.000 ondernemers. Oprichter Hans Biesheuvel over onze samenwerking:

 

FRED Developers

Castro Communicatie ondersteunt projectontwikkelaar FRED Developers met de lobby en communicatie voor Nieuw Kijkduin. CEO Roeland Voerman legt uit waarom FRED daarmee goed wordt geholpen:

 

Omroep West

Frits Huffnagel en Jony de Jong hebben bij en met Omroep West vele programma’s gemaakt. Naast talkshow Frits! gaat het om bijvoorbeeld netwerkbijeenkomsten (online en op tv). Directeur Gerard Milo is enthousiast over de samenwerking:

 

Dunas Zorg

Dunas Zorg begeleidt kinderen, (jong)volwassenen en gezinnen in de Duin- en Bollenstreek bij autisme, add en adhd. Oprichter Miranda Postma legt uit waarom ze Castro Communicatie inschakelde:

 

SpiritsNL

De branchevereniging van producenten en importeurs van gedistilleerde dranken, SpiritsNL, schakelde Castro in voor de campagne ‘Laten We Het Gezellig Houden’. Directeur Joep Stassen vertelt wat die campagne inhoudt:

 

Netwerk Zoetermeer

Voor de business club van Zoetermeer heeft Castro een netwerkbijeenkomst geproduceerd en gepresenteerd. Voorzitter Charlie Aptroot vertelt wat hij ervan vond:

 

Ook directeur Ruud Steggerda was enthousiast:

 

 

Wil je meer weten over wat we voor jouw bedrijf of organisatie kunnen betekenen? Neem dan gerust contact met ons op.