Effectieve citymarketing

Elke gemeente, regio of gebied heeft een uniek eigen verhaal. Dit verhaal is de basis om bezoekers, ondernemers en bewoners aan te trekken. Maar hoe pak je dit aan? Hoe zorg je ervoor dat je het juiste verhaal vertelt om jouw gemeente, regio of gebied goed op de kaart te zetten?

Onze diensten

Masterclass Citymarketing

Hoe zet je een gebied, gemeente of regio echt goed op de kaart? Over die vragen gaat de Masterclass Citymarketing. Castro Communicatie nodigt u van harte uit om samen aan de slag te gaan! De eerstvolgende Masterclass Citymarketing is nog niet bekend. Zodra er een nieuwe editie op de planning staat, lees je het hier.

Hier lees je meer over de vorige Masterclass editie (in samenwerking met Utrecht Marketing)

Marketing voor jouw gebied

Elke gemeente, regio of gebied heeft een uniek eigen verhaal. Dit verhaal is de basis om bezoekers, ondernemers en bewoners aan te trekken. Maar hoe pak je dit aan? Hoe zorg je ervoor dat je het juiste verhaal vertelt om jouw gemeente, regio of gebied goed op de kaart te zetten?

Onze oprichter Frits Huffnagel heeft als wethouder en als citymarketingdeskundige veel ervaring met het op de kaart zetten van steden, gebieden en projecten. Castro helpt zowel gemeenten, regio’s als projectontwikkelaars (o.a. vastgoed) met citymarketing.

Klanten waar we trots op zijn

Bekijk al onze cases

SpiritsNL | Communicatie & Lobby

SpiritsNL is de branchevereniging van gedistilleerd producenten, met leden als A Brand New Day, Lucas Bols en Hooghoudt. Sinds 2021 ondersteunen we SpiritsNL met hun communicatie, met name gericht op politiek-bestuurlijke stakeholders.

“Castro helpt ons al een aantal jaren met succes op het gebied van communicatie en campagnes. Ze beschikken over de juiste kennis en expertise om onze boodschap over het voetlicht te brengen. Ons pleidooi om vooral de alcoholaccijnzen niet te verhogen (dan kopen nog meer consumenten in het buitenland) haalde de landelijke media én leidde ertoe dat een voorgestelde verhoging deels is teruggedraaid.”

Betty de Boer | Directeur SpiritsNL

Stichting Gilat | Communicatie

Kinderen in ziekenhuizen even laten vergeten dat ze ziek zijn. Dat is het doel van Stichting Gilat, interactief theater voor kinderen in academische kinderenziekenhuizen. Vrijwel direct na de start van Castro Communicatie in 2019 zijn we Stichting Gilat gaan helpen met hun communicatie. Inmiddels is de stichting actief in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Nijmegen en op Curaçao.

“Stichting Gilat heeft de droom om interactief theater te bieden aan alle zieke kinderen in Nederland en in het Caribische deel van het Koninkrijk. Castro helpt ons al jaren zeer betrokken met contacten met de overheid en het goed op de kaart zetten van onze stichting.”

Jair Eisenmann | Voorzitter Stichting Gilat

Pathé | Lobby

Pathé heeft Castro ingeschakeld voor ondersteuning bij contacten met stakeholders, met een focus op de directe omgeving van de theaters:

“Voor een bedrijf als Pathé is het belangrijk goede contacten met de omgeving van onze theaters te hebben. We hebben Castro Communicatie gevraagd om onze theatermanagers daarbij te begeleiden. De belangrijkste boodschap van Stefan en Frits: “Maak vrienden als je ze nog niet nodig hebt.” Onze managers hebben veel nuttige tips gekregen en zijn zeer enthousiast.”

Jacques Hoendervangers | CEO Pathé Nederland

Wij werken o.a. voor: