Elke gemeente, regio of gebied heeft een uniek eigen verhaal. Dit verhaal is de basis om bezoekers, ondernemers en bewoners aan te trekken. Maar hoe pak je dit aan? Hoe zorg je ervoor dat je het juiste verhaal vertelt om jouw gemeente, regio of gebied goed op de kaart te zetten?
Hoe zet je een gebied, gemeente of regio echt goed op de kaart? Over die vragen gaat de Masterclass Citymarketing. Castro Communicatie nodigt u van harte uit om samen aan de slag te gaan! De eerstvolgende Masterclass Citymarketing vindt plaats op 20 en 21 april 2023. Meld je nu aan.
Elke gemeente, regio of gebied heeft een uniek eigen verhaal. Dit verhaal is de basis om bezoekers, ondernemers en bewoners aan te trekken. Maar hoe pak je dit aan? Hoe zorg je ervoor dat je het juiste verhaal vertelt om jouw gemeente, regio of gebied goed op de kaart te zetten?
Onze oprichter Frits Huffnagel heeft als wethouder en als citymarketingdeskundige veel ervaring met het op de kaart zetten van steden, gebieden en projecten. Castro helpt zowel gemeenten, regio’s als projectontwikkelaars (o.a. vastgoed) met citymarketing.
Uber | Communicatie
Uber heeft Castro Communicatie ingeschakeld voor ondersteuning op het gebied van (corporate) communicatie. Wij begeleiden sinds 2021 Uber met strategie, communicatie en media.
“Ik heb Castro leren kennen als een zeer hands-on bureau, doordat ze altijd bereikbaar zijn en snel schakelen. Het is fijn om met Castro te sparren over de strategie en ze hebben een heel goed netwerk.”
Rick Janse Kok | Uber, Head of Communications Northern Europe
ONL voor Ondernemers | Communicatie
Ondernemersorganisatie ONL voor Ondernemers schakelde Castro in voor ondersteuning op het gebied van communicatie. De belangrijkste werkzaamheden waren: live-uitzendingen tijdens de Tweede Kamercampagne, podcasts, artikelen en het beheer van social media:
“ONL is natuurlijk de stem van de ondernemers in Nederland. We willen die stem heel goed laten horen. Daar hebben we steun bij gezocht. Castro heeft dat fantastisch ingevuld. We hebben heerlijk samengewerkt!”
Hans Biesheuvel | Voorzitter ONL voor Ondernemers
SpiritsNL | Communicatie & Lobby
SpiritsNL is de branchevereniging van gedistilleerd producenten, met leden als A Brand New Day, Lucas Bols en Hooghoudt. Sinds 2021 ondersteunen we SpiritsNL met hun communicatie, met name gericht op politiek-bestuurlijke stakeholders.
“We hebben Castro ingeschakeld voor onze campagne ‘Laten We Het Gezellig Houden’. Dat is een campagne waarbij we ons richten op de beslissingsmakers in Den Haag. Castro beschikt over de kennis en expertise om ons daarbij op de juiste manier te helpen.”
Joep Stassen | Directeur SpiritsNL