Nieuwe samenwerking: New Balls Please Amsterdam

Communicatiebureau Castro Communicatie en event agency New Balls Please gaan samen corporate events in Nederland organiseren. Onder de naam New Balls Please Amsterdam bundelen de twee bedrijven de krachten.

 

Castro Communicatie is in 2019 opgericht door Stefan de Bruijn en Frits Huffnagel en richt zich op strategische communicatie, lobby en citymarketing. Het bedrijf is gevestigd in Amsterdam en werkt voor bedrijven en organisaties als Uber, Flink en SpiritsNL.

New Balls Please is opgericht in 2013 en heeft kantoren in Gent en Brussel. Het bedrijf is een van de grootste evenementenorganisatoren van België en organiseert (internationale) evenementen voor bedrijven als Asics, ING, Netflix, Spotify, Volvo, Opel, delaware, AB Inbev, Callebaut, AkzoNobel, Bridgestone.

Castro oprichter Stefan de Bruijn: “Succesvolle corporate events brengen mensen bij elkaar en helpen je boodschap goed over het voetlicht te brengen. Ze versterken daarom de communicatie-, lobby- of citymarketingactiviteiten van bedrijven en organisaties. Bij werkzaamheden voor een opdrachtgever heb ik New Balls Please met veel genoegen leren kennen. New Balls Please is professioneel, creatief, zakelijk waar nodig, informeel waar het kan en altijd pragmatisch. Daarom slaan we graag de handen ineen om samen effectieve corporate events te organiseren.”

Michel van Camp, managing partner van New Balls Please: “Castro Communicatie heeft zichzelf in korte tijd succesvol in Nederland op de kaart gezet. Met veel plezier en succes hebben we al mooie samenwerkingen gerealiseerd. Het team van Castro is ontzettend prettig om mee te werken. New Balls Please heeft al langer de wens om ook nadrukkelijk in Nederland actief te zijn en daarvoor vinden we Castro de perfecte partner. Voor de internationale klanten die we nu al hebben, voor de opdrachtgevers van Castro én natuurlijk voor nieuwe bedrijven en organisaties.”