Whitepapers

Download hier gratis onze whitepapers!

Helder communiceren

Communicatie. Het woord roept vaak een beeld van dikke verhalen en dure rapporten op. Helaas is dat terecht. Er wordt, door afdelingen communicatie en consultants, veel tijd gestoken in het maken van plannen en rapporten. Vaak met de beste intenties. Alleen belanden die uitgebreide plannen nogal eens op een stapel, of erger: onderin een la. Directeuren en bestuurders hebben regelmatig niet eens de tijd om deze helemaal door te nemen. Gelukkig is er goed nieuws. Het kan namelijk anders. Helder communiceren betekent duidelijk, direct en resultaatgericht aan de slag gaan. Geen geouwehoer, maar aan het werk. Daar wordt niet alleen je organisatie, maar ook je (toekomstige) klant een stuk vrolijker van. Kijk dus eens heel kritisch naar jouw organisatie en beantwoord de vragen uit dit paper.

Download nu

Ja!

Graag ontvang ik het gratis Castro paper ‘Helder communiceren’ en vrolijke updates van Castro Communicatie

Lobby met resultaat

Wat is het beleid van de overheid op een bepaald terrein, hoe beïnvloed je dat beleid, met welke ambtenaren, politici of bestuurders dien je daarvoor te spreken en wat moet je ze vertellen? Dat zijn vragen waar vrijwel alle bedrijven en organisaties regelmatig tegenaan lopen. Dit Castro paper heet ʻLobby met resultaatʼ en gaat over hoe je een succesvolle lobby opzet. Wij houden niet van dikke (en dure!) lobbystrategieën en geouwehoer. We houden wel van aanpakken en actie. Dit Castro paper laat je met vijf concrete acties echt aan de slag gaan. 

Download nu

Ja!

Graag ontvang ik het gratis Castro paper ‘Lobby met resultaat’ en vrolijke updates van Castro Communicatie

Effectieve citymarketing

Elke gemeente of regio heeft een uniek eigen verhaal. Dit verhaal is de basis om bezoekers, ondernemers en bewoners aan te trekken. Maar hoe pak je dit aan? Hoe zorg je ervoor dat je het juiste verhaal vertelt om jouw gemeente of regio goed op de kaart te zetten? 

Download nu

Ja!

Graag ontvang ik het gratis Castro paper ‘Effectieve citymarketing’ en vrolijke updates van Castro Communicatie