Positioneringsstrategie

Positioneringsstrategie

Geen enkel bedrijf werkt in een vacuüm. Er zijn altijd concurrenten, soms direct en soms indirect. Als bedrijf dien jij je te kunnen onderscheiden zodat jouw doelgroep jouw merk herkent en er bewust voor kan kiezen. Als bedrijf of organisatie kun je je op vele manieren onderscheiden. Maar onderscheidend zijn betekent nog niet dat jouw doelgroep jou ook vindt. Met een positioneringstrategie sessie kunnen we nagaan hoe jij je onderscheidt en hoe we dat vervolgens het beste zichtbaar maken voor jouw doelgroep.

 

Hulp van Castro bij je als positioneringsstrategie

Vandaag de dag zijn er vele organisaties en bedrijven die verschillende producten en diensten aanbieden die met die van jou concurreren. Daarnaast zijn er tegenwoordig enorm veel manieren waarop jij als organisatie in contact kan komen met je doelgroep, zowel offline als online. Niet elk kanaal is echter geschikt voor elke doelgroep. Er dienen keuzes gemaakt te worden over de inzet van het kanaal, de vorm van de boodschap, de wijze van communicatie, het tijdstip en meer. Maak je de verkeerde keuzes dan worden het al snel valkuilen. Met Castro als adviseur voor je positioneringsstrategie maak je de juiste keuze en weet jouw doelgroep precies waar jouw merk/bedrijf voor staat.

 

Effectieve positioneringsstrategie

Castro Communicatie heeft veel ervaring met positionering en de inzet van verschillende mediakanalen. We helpen de herkenbaarheid en het bereik van jouw bedrijf of merk te vergroten. Je hoeft daarbij niet te rekenen op dikke rapporten waarin veel staat maar waar je weinig concrete resultaten mee behaalt. Wij houden van aanpakken. Concrete stappen met meetbare resultaten, daar gaat het uiteindelijk om. Maak een afspraak voor een kennismaking om de mogelijkheden te bespreken. Wij staan klaar om je te helpen met je positionering.

Wij staan voor je klaar!

Bel of mail ons.

Heldere communicatie

Je doelgroep echt bereiken

Castro Communicatie helpt je het juiste verhaal voor mens, merk en maatschappij onder de aandacht te brengen.

Lobby

Lobby met resultaat

Geen dikke lobbystrategieën en geen geouwehoer. Concreet aan de slag, met een heldere boodschap voor politici, bestuurders en ambtenaren.

Citymarketing

Effectieve citymarketing

Elke gemeente of regio heeft een uniek eigen verhaal. Bewoners, ondernemers en bezoekers staan daarbij centraal. Castro zet dat verhaal graag op de kaart.